Ar Google reklama veiksminga?

Ar Google reklama veiksminga?

Google reklama laikoma efektyviausia reklamos priemone, kur 1 Euras investicijų gali atvesti nuo 1 iki 100 potencialių užsakymų. Tačiau sėkminga Google reklaminė kampanija reikalauja kompleksinio požiūrio.

Pirma, reikalinga turėti stiprią ir įtikinančią interneto svetainę, kadangi Google reklama potencialų klientą veda būtent į svetainę.

Antra, būtina kruopščiai parinkti reklaminės kampanijos raktinius žodžius.

Trečia, reklaminiai tekstai turi būti sinchronizuoti su interneto svetainės puslapių tekstais.

Ketvirta, skirtingi raktiniai žodžiai turi vesti į skirtingus svetainės puslapius.

Penkta, tikslinė auditorija turi būti apibrėžta tiek taikliai, kiek įmanoma.

Galiausiai, bet svarbiausiai, ypatingas dėmesys turi būti skiriamas reklaminės kampanijos optimizavimui. Tiesiog paleidus biudžetą, už 1 Eurą Jūs gausite 1 Eurą reklamos. Optimizuojant biudžetą, už 1 Eurą Jūs galite nupirkti 5 Eurų vertės reklamą. Pavyzdžiui, Adwords paskyroje Jūs suformuojate 1000 Eurų biudžetą ir visus nustatymus sutvarkote pagal Google rekomendacijas, ko pasekoje, vieną paspaudimą nuperkate už 0,30 Euro. Optimizuojant reklamą, t. y. keičiant maksimalių statymų dydžius, pristabdant nesėkmingus raktinius žodžius ir dėmesį sutelkiant į sėkmingus, atliekant kitus optimizavimo veiksmus, vieną paspaudimą nuperkate už 0,1 Euro. Pirmuoju atveju Jūs gavote 3‘300 paspaudimų, o antruoju atveju – 10‘000. Taigi optimizavimas dramatiškai didina reklamos efektyvumą. Dėl šios priežasties dauguma verslininkų patiki Google Adwords profesionalams.

Viską susumavus, Google Adwords yra daugelio verslų variklis, viena iš efektyviausių reklamos priemonių. Tačiau maksimalios naudos gavimas reikalauja gilesnės šios reklamos priemonės analizės ir suvokimo.

Konsultadienis kiekvieną ketvirtadienį - reklama internete, Google reklama, Youtube reklama, Facebook reklama